Sunday, January 16, 2011

Si Jantung Hati

Sebelum aku meneruskan tulisan pada kali ini, aku mau anda mengamati gambar nostalgia di bawah ini...

2 Bistari tahun 1999

Pic Source: Fie's FB

OK. Gambar ni tak ada salah. Gambar ini menjelaskan sekumpulan pelajar lelaki dan perempuan. Semua pelajar perempuan bertudung dan yang laki-lakinya bertali leher. Gambar tentunya diambil di sebuah taman permainan di timur tanahair. Tak caya? Tak nampak ke gelongsor tu deknon? hikhik.

Aku percaya senyuman pasti tersungging di pinggir bibirmu sekiranya anda merupakan salah seorang dalam gambar tersebut ataupun anda punya hubung kait dengan kenangan di atas. Bagi aku, sudah tentu....orang yang begitu dekat dan istimewa merupakan ahli kelas yang "kacak" bergaya dalam gambar di atas. Bukan main cekak pinggang ye? HAHAHAHAHAH...

Idea tercetus untuk mencoret entri kali ini bila aku buka FB dan notification updated pada gambar yang di upload oleh Fie. Ketawa aku meletus bila terpandang gaya dia yang tersangatlah kurus..Kalau diingat-ingat kembali gaya berjalannya yang macho itu..hahahaha...umpama dibuai angin lenggoknya pada zaman sekolah dulu..

Dia yang tak pernah menyapa aku rupanya ada hati dan jantung kat aku yang memang HOWT ni. AHAHAHA..tapi berikut ialah dialog sepertimana yang JIja told me semasa kami berkumpul di majlis perkahwinan my big bro:

Jija: Mike, kau suka dia eh ? (Masa perbualan ini berlangsung aku tgh amik makanan )
Mike : Dia yang minat aku la.. (cis, taknak mengakuuu)

BUT, siapa yang berkenan kat siapa dulu bukanlah isu di sini. Bagi aku memang aku suka dia. HAHAHAHAHA...Seriously no kidding, im in love with him since...since...I don't know..It happened without me realizing it..

p/s: Oh mama, saya mau kawin..
p/s p/s: Kerja..Oh God...kabulkanlah...amin..



4 comments:

  1. cis, nyesal aku dok cekok pinggang mase tu...hehehhehe

    ReplyDelete
  2. mmg tak sangka aku tersangkut kat si keding tu..tapi sekarang pipi macam donut.haha

    ReplyDelete
  3. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa...sekali sekala bg chance la puan ;p

    ReplyDelete