Monday, January 10, 2011

Aku Yang Terasa Sedih Dengan Kisah Dia

Serasa mahu demam. Kaki tangan sudah seram sejuk.

WHATS UP?Tension lagi kah dengan keputusan yang sangat shock! semalam? Aku memang terusan hanyut bila dengar lagu itu diangkat juara. Persepsi orang pelbagai. Aku tetap pilih FT!!

Lupakan AJL25. Semalaman aku update status di FB. Sudah-sudahlah mengupas soal itu lagi.

Isnin, hari yang kebanyakan orang mengalami kemurungan. Hahaha. Kerja, sudah tanggungjawab, belajar saja untuk jatuh cinta dengan Isnin.

Aku cinta kamu, mama pilih dia, kamu taat sama ibumu, aku kasih sama mamaku, jadi kita harus bagaimana?

Anda, tolong aku..

"Oh Tuhan, seandainya telah ditakdirkan dia milikku, satukanlah hati kami, satukanlah kami, seandainya tidak, luputkanlah ingatanku terhadapnya, gantikanlah dengan yang lain meskipun tidak akan pernah sama dengan dia..."

pic source : Google


Aku kongsi kisah teman kerana setelah mendengarnya hatiku sedih dilanda hujan lebat.....This is what we called life honey....



p/s: Terus berdoa cinta Arsenal dan Manchester United bersatu dalam pintu gol. I love you Manchester United fan.

No comments:

Post a Comment