Wednesday, October 5, 2011

Di Em Zet

Gila meeting keluar habis segala network layer yang almost 80 peratus aku dah berasap tak tau apa. Sangatlah sedih dan terasa budus bila duduk di kalangan orang yang tahu apa yang sedang dan dibincangkan dan aku hanya mampu menganga mengangguk dan tersenyum. Aku faham tapi aku perlu lebih latihan lebih kefahaman. Dengan keadaan status karier yang sangatlah 50-50 aku tak ada hati langsung nak duduk dalam pejabat. aku nak lari. Luah kat orang orang tahu kritik. Luah pada yang senasib mereka pun seperti aku. Luah pada blog anda baca. Pada saat ini stress management adalah sangat perlu untuk memastikan aku masih 26 tahun dan bukan 62 tahun. Peribadi, kareer, kewangan, dah macam rojak bercampur-campur. Kalau rojak ada secara fizikal sedap jugak untuk dimakan. Zaman Uni tak terfikir dan mengusahakan perniagaan sendiri, nak jugak makan gaji, kaedahnya macam sekaranglah keadaannya. Menjahit tak juga cantik-cantik. Untuk pakai sendiri memangla lepas. senget pun hentam sajalah. bukan aku minta orang puji. ha ha! suke hati buat fashion baju "sindri mau ingat". 

Unstable emotion sungguhla aku sekarang ni. 

p/s:why the HELL must the all three numbers stored.. anyway anyhow, i dont give a damn anymore. Goners please bounce back!

No comments:

Post a Comment