Sunday, October 24, 2010

Day 7 Completed

Aku belum sewel lagi nak berjoget depan public


- I Just sneaked out from something that will make me look like "ullu ka pattha"-

So, this is the 7th day I have been in here. Nothing much that really impressed me so far. Aku rindu makanan, ,aku rindu ayam, kambing, lembu. Allah....laparnya... ;( . Kehidupan seharian setakat ini masih dalam kawalan. Tiada sesuatu yang luar biasa yg terjadi setakat hari ketujuh ini. Pon-pon, pen-pen, pet pot adalah perkara yang sangat normal di sini. Pening aku. Sangat bising. Suka hati lorong mana kau nak masuk. Namun walau sebegitu keadaannya, NO ACCIDENT HAPPENED SO FAR. Respect! Toleransi ada, tapi aku rasa honking adalah sesuatu yang menjadi tabiat di atas jalan raya di sini. Kebersihan di sini phewww....you get me i guess...

Nak tau, ramai participant dalam group aku sangat tertarik dengan negara kita, Malaysia.. i am smiling ear to ear. 2 minggu lagi bertahan sebelum aku balik membalun gulai ayam dan kerutub kambing..InsyaAllah..Amin.............

p/s: L.A.P.A.R.
p/s 2: AKu bijak tak bawak cable transfer. Phew..

No comments:

Post a Comment