Friday, May 18, 2012

Tulis Tulis Padam

Sindrom tulistulis padam dah melanda aku
tulis tulis simpan dalam draft
tulis tulis idea tergantung
tulis tulis tengok isi macam haram

antara sakit gigi dan sakit perut tahan berak mana lagi sakit?
@_@
tak tergambar dek fikiran
sakit.

"Allah bagi kamu rezeki step by step"

ayat yang masih terngiang-ngiang waktu melapor diri. 3 kali lantikan 3 kali aku jumpa Encik tu. sebelum cabut lepas sesi lantikan selesai Encik tu siap ucap tahniah. Terima kasih Encik. saya ni antara yang bertuah.

Syukur..

"Allah bagi kamu rezeki step by step"

Kehidupan dengan cabaran sebenar bermula sejak tahun 2010-2012. mencabar. banyak benda, dalam tak sedar " hei, aku boleh hadap.aku mampu" setiap kali dpt kerja yang aku rasa macam #$%^& aku terfikir kenapa aku kena? sebab Tuhan tau aku mampu. Sebenarnya itulah motivasi aku yang paling kuat. Sebab aku mampu. Sepayah mana pun kalau dah ditakdirkan aku kena, aku kena juga cari jalan untuk buat.

you tell me what to do, i find the way.

"Allah beri kamu rezeki step by step"


Perut meroyan sedikit T_T

p/s: RvP nak g City pigilah. huh!

No comments:

Post a Comment