Friday, May 4, 2012

Destiny

2 3 menjak ni macam suram-suram lemau aje.
dalam negaraku, macam-macam jadi
tengok berita/blog/ kadang-kadang boleh buat darah tersirap
malas nak mengulas pasal politik di sini
(aku memang suka amik tau pasal politik)
sebab takut teremo (biasala orang muda)
cukuplah level aku ni jadi observer dulu
(cita-cita nak jadi YB ;p )

kesian aku, dalam usia 27 tahun ni aku masih kabur dengan apa yang aku nak capai
dalam kerjaya aku
kadang-kadang aku cakap : follow the flow
kadang-kadang aku fikir : aku mesti fokus dalam bidang itu bidang ini
kadang-kadang aku berhasrat : bertukar!
kadang-kadang aku letih : lantaklah
tapi bila fikir soal gaji yang aku dapat ON TIME tiap-tiap bulan
aku akan rasa bersalah amat kalau aku tak boleh bagi yang terbaik
aku rasa tak puas

itulah serba sedikit kemaskini blog random ini.

Sekian, wabillahitaufik walhidayah...wassalam..

p/s: sengal chelsea boleh kalah ngn magpies.

No comments:

Post a Comment