Thursday, June 23, 2011

Seratus.

Ini entri ke seratus. sekejapan dah seratus. apa entah yang aku taip di sini. entah. aku menulis ikut sedap. tapi ada perkara ada limit. hidung masih lagi merembeskan air ingus putih. selesema.esok harus bawa tisu ke pejabat. nanti ingus meleleh atas kertas kerja. habislah projek.ada sesiapa nak buat susu anlene untuk aku sekarang. susu panas. badan aku sengal-sengal ni. malas hendak ke dapur. malas nak cari bekas tertutup simpan serbuk susu anlene. aku beli RM22, aku dapat gelas percuma. (heh, tipikal..beli sebab ada percuma) BUKANla! aku nak amal cara hidup sihat. aku nak sihat bukan aku nak kurus (aku tau aku payah dah nak kurus). aku mengantukla......

p/s: tagged (aku tak pernah kena tagged sepanjang berblog sejak tahun 2005 - friendster blog. jgn tagged aku. aku sentap nanti)

aku mengantuk..tapi aku nak minum susu.....

No comments:

Post a Comment