Sunday, June 19, 2011

I feel like....

screaming............................


laughing........................................


smallville is now showing @ TV3. Hmm dah lama gila tak follow TV series...House MD pun tak tau ape cerita House ngn Dr. Cuddy....sitcom pun dah lama tak tgk..tv pun mcm dah tak tayang sgt...cerita-cerita local every 7-8pm monday-thursday aku follow ala-ala pun..tgk kat fb sorang2 update status pasal previos NE series aku macam..hemm ekk? most of them watched it coz of the actor..kuhkuhkuh..forget about it.

I need book(s)! Kena banyak membaca baru minda terbuka. aku nak buku-buku yang up sikit dari love fiction..yang lebih kepada humanity...any suggestion? do tell me okeh.

Hati aku tertarik dan terpaut dan punyai rasa kuat untuk membaca buku ini...
Daripada aku berfikir yang bukan-bukan yang buang masa baik aku curahkan masa aku dengan membaca. membaca boleh bawa aku ke serata dunia. at least cara author describe sesuatu budaya, tempat, dan amalan boleh buat aku imagine, aku berada di suasana itu. ye la, nak mengembara kena ada modalnya. best lagi kalau ada partner. rasa secure sikit ;p

Lately, aku macam harsh dengan certain people...haila.......i'm trying hard to be ikhlas...help me Allah.....

p/s:aku x suka cara aku menulis sekarang. banyak sangat rojak bahasa. Bahasa inggerisku sangat teruk. Lebih baik lain-lain posting selepas ini aku guna Bahasa Malaysia penuh.

No comments:

Post a Comment