Thursday, June 23, 2011

Bila kena selsema satu hari jadi banyak posting. Jerk.

No longer feel tortured as before. Alhamdulillah... i believe in myself i ll face everything independently (not lonely) InshaAllah... oh Jai, u r damn hot man! (Jai kata, memeee la..) ekekeke. get well soon abg long dil. we want to watch you again. and you malek...you are very polite.. apa ye yang aku dapat? hubungan adik beradik tak akan terputus sampai bila-bila. tu je. feeling smalam pun 50-50 je. layan mata mengantuk plus layan korang bergaduh. malas aku nak layan. dengan bau hapaknya lagi...eeeeiwwwww.. sebenarnya entri tu bukan yg ke seratus. dkt dashboard blog jd entri ke100 sebab ada 2 3 drafts yg belum di post. semalam tidurku tenang. walaupun sebelum tidur ada macam-macam bunyi yang buat bulu roma tegak..seram-seram sejuk jugak semalam..ye la..mana tak seramnya dah aku memang nak demam. tu jadi seram campur sejuk. hihihi. kenapa sekarang aku tulis takda perenggan ni? entah.

p/s: i ll stay the way i am but i ll change for the better. gila kau update blog guna laptop sendiri wireless ofis time ofis. cissss. gaji buta kayu betol. yang pasti aku takda pending job sekarang. mcm ni selalu pun ok. coz i m giving up nak layan kerenah kontrak ni. kerja selagi diperlukan. TITIK.

p/p/s: i miss home dengan pipi adik comel aku.

p/p/p/s: pantang menyerah sebelum berjuang. What?!

No comments:

Post a Comment