Sunday, April 24, 2011

Step of Knowing You

Alahai...kenapala aku tak balik minggu ni..gila bosan bila sume orang lain beraktiviti...kalau aku join sah-sah la ganggu privasi. 

(Title nak english aje, nyampah)

Hampir 5 tahun dah aku menyulam, meyimpul, menjahit, mengait, rasa-rasa yang bermacam-macam dengan satu manusia itu. Hahaha..dari yang pendiam, aku buat dia boleh bercakap, dari yang malu aku buat dia jaid malu-malu kucing je pon, dari yang asek memerhati, aku jadikan dia yang boleh tahan jugak bila membebel, dari yang cool aku buat dia boleh mengaum macam harimau. bukan aku yang mengubahnya, tapi KESERASIAN yang menyerlahkan diri sebenar masing-masing. 

ok, marilah kita jangan menambah luahan perasaan asyik mahsyuk kat blog ni. terjemah sikitttt aje. Nak tau siapa yang aku cinta? Ikuti rentetan di bawah....

                                                                            *****
Semua bermula bila aku selesai menduduki Sijil Pelajaran Malaysia tahun 2002 di salah sebuah maktab antara yang terbest dalam donia. Persediaan yang aku buat menjelang SPM hanyalah ala kadar je noks. orang lain dah habis buat past years questions for all subject, i just started at the end of few weeks before the Big Exam is coming. ( aku pun pelik sebab aku tak gelabah sangat nak jawab exam SPM seperti gelabahnya aku nak jawab PMR).

Setelah SPM selamat di jawab dan di taram, macam biasalah, aku layan ddk rumah saje. Aku masa tu tak pening-pening nak buat part time job (sangat rugiiiii). Bermulalah kisahnya bila abang aku perkenalkan aku dengan dia. hari-hari asek diperkenalkan, dengan gaya lincah dia, dengan kemachoan dia, dengan kesabaran dia, dengan strategi-strateginya yang memikat, maka sah la hati ini sudah terpaut. Terpaut pada kebijaksanaan mengawal emosinya, ketampanannya tak usah cakap la, hari ni aku tgk dia ada gaya romantis Perancis, esok ada gaya budiman England, lusa gaya elegan jejaka Belanda...aduhai....siang malam termimpi-mimpi...

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|














aku selalu doakan tahun ini tercapailah impian KAMI untuk merampas trofi daripada ManchesteD United. HUwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....menanglaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pic Source : Google keyword Arsenal

p/s: julai 23 tahun 2006 : " Sapo ni eh? "

No comments:

Post a Comment