Tuesday, April 19, 2011

Bulan 4 2011

"haila...camne nak apply smockey eye shadow huh? how they put colors to earn RM300++? it's a WOW thing! asas pertama, don't hesitate when dealing with colors. taram aja. hahaha. that situation i'm in now. to be familiar with colors. "

Baby, kanak-kanak, remaja, retua, dewasa, tua. Kehidupan. 

Corak kehidupan aku pula bertukar lagi pada 9 April 2011. Sekelip mata sahaja. dari bicara santai bertukar nada serius yang memberi satu komitmen kepada satu kehidupan lain yang melibatkan kehidupan-kehidupan lain. dari senda gurau bertukar kepada tanggungjawab besar yang tidak boleh dipandang enteng. sejak aku tidak lagi menulis journal hardcopy, jadi haruslah 9 April 2011 di catat dalam journal elektronik ni. 

Sembilan April yang membawa senyum gembira, cemas, dan gabra dalam masa yang sama. Satu tanda membuat aku lebih berjaga-jaga dalam kata-kata dan tingkahku. Tanda yang memberi isyarat aku harus menjadi manager yang bagus kepada kehidupan aku. Manager yang tidak pernah jemu untuk menanam keyakinan, yang tidak pernah mengenal apa itu putus asa, manager yang sentiasa mengerah idea untuk mencipta strategi yang ada umpphh. sekurang-kurangnya macam AW atau SAF(bluwekk) hahahaha.

Pic Source : Google. Gambar Hiasan


Ada apa dengan sembilan april?

Ada Cinta.





p/s: bila dia lebih memilih untuk menonton CSI.



No comments:

Post a Comment