Sunday, June 23, 2013

Bulan Mulia Nak Tiba Dah

InshaAllah, tahun ini merupakan tahun kedua bakal menyambut Ramadhan. Bersama-sama suamiku yang selalu suruh dikata kacak. (Tolong doa untuk kami sambut bertiga, berempat dan seterusnya selagi diizinNYA)

Di samping kerja pejabat yang takkan pernah habis, akusetiap hari akan memikirkan apa yang boleh aku buat dengan rumahku (walau masih bukan rumah sendiri) Deco-deco, memasak, menjahit - buat masa sekarang menjahit masih belum boleh mula sebab perlukan konsentrasi/penumpuan dan mood yang bagus. Kalau tak memang hampeh aja jadinya.

Jadi,
Bulan Ramadhan lebih kurang setengah bulan lagi Syaaban,
Semoga diberi kesihatan yang baik, dan hati yang putih. Buat masa ni aku tak boleh tgk posting-posting kat facebook ada sesetengahnya melampau-lampau update status. Terima kasih kepada update news feed box dan unfriend button.

Menjengkelkan.

Dari biar hati ditumbuhi rasa jengkel, kita avoid la perkara-perkara yang tak senangkan kita.

Lagi satu, tolonglah jangan share gambar-gambar yang tak patut e.g kemalangan etc. ada tu kawan-kawan rapat, geram nak sound.

Blog ni masih kurang rasa, masih belum ada identiti.kalau nak share kehidupan seharian, bukanlah tempatnya di sini. Diari Online, please everybody, read it. cenggitu ke?

Biru/Hijau Firus yang menyamankan

Mari siap2kan diri untuk Ramadhan..berubah sikit-sikit. Baju-baju loose kena diutamakan.

No comments:

Post a Comment