Tuesday, January 3, 2012

Wishlist

Hari-hariku tetap sama walau tahun menginjak ke 2012. Perlu ke nak berazam setiap kali tahun baru? Untuk aku setiap hari aku berazam. Iya. Semoga hari ini lebih baik dari semalam. Esok? Jangan fikir sangat soal esok sebab takut apa yang ada hari ini akan terlepas. Jadi hargai setiap saat. Setiap saat yang istimewa. Manfaatkannya. 

p/s: semoga aku dan kawan-kawan aku dapat kerja yang bagus-bagus. 2 orang kawan aku yang kenit yang di Damansara suatu ketika dulu. we aren't the same but we are similar

Wishlist:

KAMERA: payah bebeno aku nak purchase satu kamera yang merupakan impian aku sejak di bangku universiti. upload gambar adalah lagi senang dari mengarang. dan lagi nampak meriah. aku suka blog bergambar. tapi bukanlah gambr posing sendiri yang macam-macam gaya mulut senget. i hate it. Sebelum February hopefully we'll get 1. 

Ada lagi beberapa perkara yang menjadi impian. Tp better keep for myself la ok. Ni bukan diari untuk aku tulis semua benda. ni tempat melepas perasaan aja. tapi dalam keadaan terkawal gitew

Pagi-pagi my best friend forever MU fan told me, Arsenal lost to Fulham. HADOIIIII...tensen sungguh!
Aku baru nak riak dengan kemenangan Gooners on Sunday dan kekalahan MU n City jap lagi Craven Cottage meranapkan segalanya. Hope Chelsea kalah jgk utk next game. and for Black Cats Sunderland: BRAVO! gua tahan mata beb tgk Encik Ji sumbat goal walaupun few minutes sebelum tu aku mengutuk Ji dalam hati. hahaha!

In the nutshell :  I Love Football!
the color is Ungu because i love Ungu too!

No comments:

Post a Comment