Monday, November 12, 2012

20121112

aku dah tak tahu cara menulis
aku dah kering idea
ablog aku sekarang bukan macam blog aku yang dulu
kenapa aku delete blog friendster aku
kenapa aku boleh delete karangan berjela-jela yang aku tulis tentang sweet sour bergelar budak maktab
memang blog aku dulu blog memori
semuanya memori
semuanya happiness

dulu nak kawin gigih aku blogwalking semua blog b2b yang aku jumpa
nasib aku tak gigih menulis preparation kawin
terima kasih kepada yang gigih berkongsi pengalaman menyediakan kelengkapan perkahwinan
memang bermanfaat
tapi aku tak rajin macam korang
aku tak detail macam korang
aku yang jenis
mana ada kita jalan...hahahah.

ok aku baru tips online shoppim di FB


1. tgk testimonial
2. tgk kekerapan update
3. tgk cara persembahan web/promotion produk/servis
4. email - tgk how fast they reply@bahasa yang digunakan
5. tgk 

jumlah like
6. google blog -blogger biasanya akan cerita pengalaman2 yang tak best. cth: aku hmpir terjebak dgn zalora tapi tgk bad review TAK JADI dan UNLIKE terus.
6. guna akal buat pertimbangan
7. jgn ikut nafsu, makan meggi jawabnya nanti ;p






sekian sahaja rumble mumble malam ini. 





p/s: terbuka dan terima semua dengan rasa syukur. selalu doa jangan jadi busuk hati. amin.. 

No comments:

Post a Comment