Monday, March 14, 2011

Sejenak

Di rumah sewa..senyap..sunyi...sepi...
Browse here and there....terdengar khabar ibu teman kuliah telah pergi....terbaca kereta kawan sekolah terbakar..terus lihat sandiwara dunia...terus baca rajuk dunia..aku takut....


untuk jadi pemimpin kau harus berjiwa besar...Sabar, tetaplah dan teruslah melekap dalam sanubariku....karenah mereka sangat mencengkam rasa amarah dari terus meletus........aku lebih suka kau undur diri dari terus berpura-pura memikul tanggungjawab itu...COME ON LAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!


orang (aku) sekarang asyiknya marah, statusnya marah, tulisannya marah....Allah....................kumohon kesabaran dan kekuatan dalam segala-galanya.....


Jepun, kembali damailah dikau....aku doakan kesejahteraanmu....aku sangat lemah..tapi terus yakin Doa itu senjata...doa itu pengubat segala............


Malaysia..jangan sekali berantakan...usaikan segala keretakan..aku makin penat melihat sandiwara...melihat drama mainan kalian.................Amanlah Malaysia.....ameen........


Asenal. Wth is going on with uol???????????????????????????????Jual sajalah dia yang sudah lagi tiada sudinya...dia yang hilang perinya...dia yang longlai geraknya...jual sajaaaaa


is now enjoying my Nescafe


p/s: Tuhan, berilah keberkatan kepada keluargaku...sejahterakan kami...Kau tahu isi hatiku........ameen..........

No comments:

Post a Comment